Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Masz głowę pełną pomysłów, ale też wątpliwości?
Tutaj znajdziesz wsparcie!
Dzięki nam odkryjesz w sobie cechy Urodzonego Przedsiębiorcy!
“Urodzeni Przedsiębiorcy” to inicjatywa, która docenia przedsiębiorców i pokazuje, że własny biznes to właściwa ścieżka rozwoju.
Każdy może zostać przedsiębiorcą. Praca na własny rachunek to kapitał na przyszłość, niezależność, możliwość samorealizacji i decydowania o własnej przyszłości.
Sprawdź, czy masz w sobie cechy prawdziwego przedsiębiorcy.
Inicjatywa
Urodzeni Przedsiębiorcy to główny filar polskiej gospodarki, mimo to wiele osób nie docenia ich ciężkiej pracy.
Z drugiej strony Polacy nadal mają wiele obaw i wątpliwości związanych z prowadzeniem własnego biznesu, dostrzegają więcej zagrożeń niż zalet. Strach i niewiedza powodują, że boją się zacząć pracę na własny rachunek.
Tymczasem prowadzenie własnej firmy może być bezpiecznym pomysłem na życie, który daje nieograniczone możliwości i poczucie spełnienia.
Urodzeni Przedsiębiorcy to miejsce, gdzie znajdziesz wiedzę i doświadczenie innych przedsiębiorców, którzy codzienną ciężką pracą osiągnęli sukces.
Będziemy edukować i podpowiadać jak stawiać kolejne kroki na tej wymagającej, ale inspirującej ścieżce zawodowej.
Cele
Chcemy inspirować do działania i promować pozytywny wizerunek przedsiębiorczości w Polsce, bo bycie przedsiębiorcą to powód do dumy!
Tworzymy przestrzeń wsparcia i wymiany doświadczeń dla przedsiębiorców, wykorzystując ich wieloletnie doświadczenia, praktyki i tradycję:
- Wiedza, a nie mity – pokażemy, że przedsiębiorczość to zespół cech, które Polacy mają we krwi. Własny biznes to postępowanie według konkretnych zasad, które dzięki nam staną się jasne.
- Inspiracje – historie doświadczonych przedsiębiorców to dowód na to, że własna firma to ciężka praca, ale też konkretne korzyści i rozwój.
- Porady – dowiesz się, jakie błędy popełniają startujący przedsiębiorcy, na co zwrócić uwagę i skąd wziąć pomysł na biznes.
Rada
Programowa
Rada Programowa kampanii złożona jest z instytucji i organizacji skupiających wybitnych specjalistów z bogatym doświadczeniem rynkowym, praktyków biznesu.
Do jej zadań należy inspirowanie oraz wspieranie działalności kampanii na rzecz rozwijania przedsiębiorczości w Polsce, na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia.
Do Rady Programowej należą:
Lewiatan
historia przedsiębiorczości
Sektor małych i średnich firm powstawał w Polsce od 1989 r. praktycznie od zera i w krótkim czasie urósł do takich rozmiarów, jak w krajach zachodnich, z rozwiniętą gospodarką wolnorynkową.
Polacy wykorzystali możliwości, jakie pojawiły się po wyborach 4 czerwca 1989 r., kiedy to upadek PRL wyzwolił w naszym społeczeństwie przedsiębiorczość na wielką skalę. W 1989 r., gdy w kraju rozpoczynały się demokratyczne przemiany, Polacy założyli prawie 26 tys. firm, z czego ok 60 proc. działa do dziś i nadal z sukcesami prowadzi działalność.
Dowiedz się więcej
Jednym z systemów sprzedaży, który wówczas zaczął rozwijać się w Polsce była franczyza – system oparty na ścisłej współpracy pomiędzy prawnie i finansowo odrębnymi i niezależnymi przedsiębiorstwami: franczyzodawcą i jego indywidualnymi franczyzobiorcami.
W rozwoju systemów na licencji największe znaczenie miało otwarcie rynku dla nowych przedsiębiorców, co pozwoliło przełamać monopol państwa na prowadzenie działalności gospodarczej.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z najdłużej funkcjonujących polskich sieci franczyzowych w Polsce. Celem, który od początku przyświecał jej założycielom było stworzenie organizacji chroniącej interesy polskich przedsiębiorców.
W 1994 roku, dziesięciu hurtowników stworzyło konsorcjum zakupowe Lewiatan. Wraz z rozwojem konsorcjum pojawiła się potrzeba budowy struktur detalicznych, a w kolejnych latach zaczęły powstawać regionalne stowarzyszenia, które pod koniec lat 90. przekształciły się w kapitałowe spółki działające na terenie całej Polski.
Najintensywniejszy rozwój Lewiatana przypada na przełom XX i XXI wieku. W tym okresie podjęto prace nad standardami i procedurami działalności sklepów oraz know-how Sieci.
Wypracowany w ciągu lat model franczyzowy zbudowany jest według autorskiej koncepcji opierającej się na tym, że interes franczyzobiorcy jest najważniejszy.
Firma przez ponad ćwierć wieku istnienia sukcesywnie osiąga coraz lepsze wyniki finansowe i poszerza sieć sklepów.
Obecnie na terenie całej Polski funkcjonuje 16 Spółek Regionalnych Lewiatana, które zrzeszają ponad 3.200 placówek handlowych, prowadzonych przez 2100 niezależnych przedsiębiorców, zatrudniających ponad 30 tys. pracowników.
Dołącz do nas!
Zostaw kontakt, żeby porozmawiać o własnym biznesie!
Kontakt
dla mediów
Katarzyna Szczypek-Moczulska
+48 501 691 138
kszczypek@obtk.pl